xmlns:fb='http://www.facebook.com/2008/fbml'> İsmail Yk & Seda Sayan - Ah Aşkım 2012 mp3 indir download yükle-Boxca mp3 indir,mp3 dinle
EN GÜNCEL YERLİ & YABANCI HİT MÜZİKLER SİTEMİZDEN İNDİRİLİR ( GÜNCEL )

İsmail Yk & Seda Sayan - Ah Aşkım 2012 mp3 indir download yükle

,
İsmail Yk & Seda Sayan - Ah Aşkım |2012|

İsmail Yk & Seda Sayan - Ah Aşkım |2012|


Sana neler oldu hiç anlamadım
Bana uzak oldun şaşırdım
Bu gidişin sana hiç yakışmadı
En sonunda sende bunu anladın

Ah aşkım üzdülermi seni seni
Ah aşkım yerime sevemedinmi
Ah aşkım sevmedilermi benim gibi
Ah aşkım yazık etmişler sana

Ah aşkım üzdülermi seni seni
Ah aşkım yerime sevemedinmi
Ah aşkım sen gidince başka birini buldum
Seni istedim ama sen yoktun

Sen yokken birini buldum ve mutluyum
Peşinden koşa koşa yalvarırımmı sandın
Amman amman sani çok yalvaracaktım

Git başkasına asıl
İster öp ister sarıl
Başkasını buldum artık
Kafana göre takıl

download..